חברת קומפורט בייבי משווק מוצרי תינוקות להלן: "החנות" הנה חנות אינטרנטית מקוונת הנמצאת באחריותה הבלעדית של חברת קומפורט בייבי .
בעלת ומפעילה אתר baby-comfort.co.il .
שמחה להזמינך להשתמש וליהנות משירותי האתר. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה/גולשי האתר פלטפורמה מתקדמת (ומשתלמת) לביצוע קניות חברתיות. השימוש באתר ו/או בשירותי האתר יהיה כפוף לתנאי שימוש אלו. החברה ומנהלי האתר יישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע לכם להפיק את המירב מחווית הגלישה באתר ובממגוון השירותים בו. קניה נעימה!
שיטת המכירה
1. מכירת המוצרים תהיה במחיר קבוע מראש עד גמר המלאי.
2. הגולש בוחר מוצר (מומלץ לעיין בדף המכירה בטרם ביצוע הקניה) ומבצע את הקניה בהתאם להוראות באתר.
מועדי המכירה
3 .ניתן לרכוש מוצרים 24 שעות ביממה 365 יום בשנה, עד גמר המלאי.
אספקת/הובלת המוצרים
זמני האספקה :
הם בין 3-7 ימי עסקים ( יום ההזמנה שבתות,חגים וימי מועד לא נחשבים כיום עסקים)
אנחנו חברת בייבי קומפורט מתחייבים שלא להעביר את כל פרטי המשלוח לצד ג.
ביטול עסקה והחזרות:
המשתמש רשאי לבטל עסקה לרכישת טובין ו/או שירותים שביצע באמצעות האתר (בהתאמה “משתמש” ו-“עסקה”) אך ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן. סעיף 7 זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטולים, אשר כפופים לכלל הוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף 7 זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, תגברנה הוראת חוק הגנת.
אופן ביטול עסקה
4. ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות (“הודעת הביטול“):
בדוא”ל לכתובת babycomfotr50@gmail.com
5. מועדים ותנאי ביטול עסקה – כללי
6. כל משתמש רשאי לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, במועדים ובתנאים הבאים:
6.1. ברכישה של טובין – מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטובין, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מביניהם).
7. במידה והתקין נציג מטעם החברה טובין בבית המשתמש לצורך מתן שירות לפי העסקה, החברה תהיה רשאית לגבות מהמשתמש תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 ש”ח.
החברה ממליצה כי הטובין יוחזרו באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה מהמשתמש במקרה שהחזיר לחברה טובין שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.
החברה אינה יכולה להתחייב שמוצר מסויים יימצא במלאי אלא עד לאחר השלמת ההזמנה מצד הלקוח. במידה והמוצר אינו יימצא במלאי לאחר השלמת ההזמנה מהאתר, הלקוח יקבל החזר כספי על אותו המוצר.
* במידה והזמנתם מוצר ואינכם מרוצים, תינתן לכם האפשרות להחזירו באריזתו המקורית, כל עוד האריזה לא נפתחה, ולקבל החזר כספי מלא.
טעויות במחירים ובמוצרים המופיעים באתר: אתר קומפורט בייבי עושה הכל בכדי לעדכן את המידע המדוייק והמכון לגבי המוצרים ומחיריהם, לעיתים רחוקות יתכן ויוםיעו טעויות בתיאור המוצרים, במחיר או בתמונה. במקרה כזה אנו נודיע ללקוח על הטעות ותינתן ללקוח אפשרות לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול. בייבי קומפורט במקרה זה אינה מחוייבת לספק את המוצר ללקוח.
שירות לקוחות
בשאלות לגבי המוצרים המוצגים בחנויות כולל בשאלות הנוגעות למפרט הטכני של המוצר, למידע על תפעול המוצר, אחריות, אנו מזמינים אותך לפנות לשירות הלקוחות שלנו במספר :072-3713920 מייל :babycomfotr50@gmail.com
נציגי שרות לקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם, בשעות הפעילות המפורסמות, בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה ובכל נושא אחר על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.
כשרות להשתמש באתר
קומפורט בייבי רשאית למנוע ממשתמש מלהשתתף במכירות באתר באמצעות חסימה של משתתף בכל אחד מהמקרים הבאים:
א. המשתתף ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין.
ב. המשתתף הפר תנאי מתנאי התקנון או מתנאי השימוש.
ג. המשתתף מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן בטלפון פרטים שגויים במתכוון.
ד. המשתתף ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע קומפורט בייבי ו/או מי מטעמה ו/או מי מצד ג' כלשהו ו/או בפעילות התקינה של האתר.
ה. בכוונת המשתתף לשוב ולמכור את המוצר או השרות בו יזכה לצד ג' ו/או לסחור בו.
הגבלת פרטיות
אנו שומרים על סודיות הלקוח פרטי האשראי אינם נשארים אצלנו במערכת, אנו מתחייבים לא להעביר את פרטי האשראי לצד ג' אלא בהוראת בית משפט.
ט.ל.ח